Project Description

Hipopressius mares i nadons · Recuperació postpart

Segur que has sentit parlar dels exercicis hipopressius i dels beneficis que suposen per la salut, ja que cada vegada són més populars.

Però… què són els hipopressius? Com et poden ajudar? Són adequats per la recuperació postpart? Es poden practicar sempre? Quines contraindicacions tenen?

La base dels exercicis hipopressius és la reeducació postural i el treball respiratori i amb la seva pràctica s’aconsegueix la tonificació de la musculatura abdominal profunda i del perineu.

Habitualment aquests exercicis es realitzen en apnea expiratòria, ja que d’aquesta manera es potencien els seus beneficis, però també es poden fer sense apnea si el professional que guia la sessió ho considera oportú (per exemple en persones hipertenses o principiants).

Entre els múltiples beneficis d’aquesta tècnica destaquen:

  • Millora la postura corporal
  • Millora el to muscular global de tot el cos
  • Reducció del perímetre abdominal
  • Tonifica la faixa abdominal proporcionant una bona estabilitat lumbo-pèlvica
  • Millora la capacitat respiratòria
  • Prevé la debilitat del sòl pelvià durant el postpart
  • Prevé la incontinència urinària
  • Millora la circulació sanguínia reduint l’aparició de cames inflades

Els hipopressius són uns exercicis molt recomanables durant el postpart, ja que ajuden a la recuperació física global i molt concretament del CORE (diafragma, abdomen i sòl pelvià).

A les nostres classes fem un treball corporal global i combinem diferents tècniques com estiraments, cadenes musculars (GDS), mètode propioceptiu SP (tronc), estiraments de ioga, hipopressius, tot en un ambient dinàmic, divertit i enriquidor.

Les nostres sessions tenen una durada d’una hora i estan adreçades a mares acompanyades pels seus bebès.

Us animeu a practicar?

Abans de començar l’activitat regular és necessari realitzar una visita-valoració de sòl pelvià, on us explicarem com realitzar els exercicis de forma correcta i resoldrem tots els dubtes relacionats amb la tècnica, d’aquesta manera agilitzarem la pràctica durant les classes regulars.

Recomanem començar aquesta activitat a partir de les 6-8 setmanes postpart sempre que no hi hagin contraindicacions mèdiques.

Els nadons son benvinguts.

.

Horaris Hipopressius a Girona i Online

Dilluns

12h online

Dimarts

Dimecres

Dijous

Divendres

Protocol Covid-19

Donada la nova situació davant el Covid19 i fins a nou avís, aquesta activitat es farà en format online. Sentim les molèsties que us pugui ocasionar.

Sessió única

15/sessió
  • Hipopressius

1 sessió a la setmana

40/mes
  • Hipopressius

2 sessions a la setmana

70/mes
  • Pack mensual combinable amb Pelvic Flow Fit, esferodinàmia mares i nadons o ioga mares i nadons

3 sessions a la setmana

110/mes
  • Pack mensual combinable amb Pelvic Flow Fit, esferodinàmia mares i nadons i/o ioga mares i nadons

.

.Si tens dubtes pots consultar les nostres condicions o contactar-nos per telèfon o whatsapp al 673 159 668 i per e-mail a espaimares@espaimares.cat